come on baby turn the lights off

otroligt jättebra

300410

lol på att jag kom NU att det va snyggt med jeans och kavaj. ska åka och handla mat med blött hår hejdå och ha en trevligt valborg för det ska jag då fan inte ha. 

kul att tänka på att jag skulle åkt till turkiet i natt.

det blir inget turkiet.


vad fan hände?

det är mycket just nu som gör att det mesta känns rent åt helvete, och gissa vad mer?- i morse svimmade jag på tågstationen, föll bakåt och slog i huvudet. kommer inte ihåg att jag gjorde det, bara att jag inte såg/hörde något sekunderna innan och att philip sedan väckte mig genom att dra upp mig. creepy, liksom vad fan hände?

'

åt helvete med det här

lite gölligt

"När jag förra veckan var ute på promenad passade jag på att ta några härliga bilder här får ni dem."
källa:http://animissen.blogg.se/
jao fin liten nerklottrad sandbox där:) härliga buskar längs med trappen också. haha ne men seriöst fyfan

(och om du klagarN är kvar haha, är det nu du ska påpeka och säga "har inte en tjock och ful människa rätten att ta naturbilder?)

new in/stockholm today

orkar inte fota själv osv hehehe

KLIPPTID.


det är helt otroligt, bokat halv fyra på måndag. nu ska de kluvna topparna bort.

gammalt arkiv


sitter aldrig vid den stationära datorn men när jag väl gör det är det alltid lika intressant att kolla igenom gamla bilder. här - fest hos jasin. jag gillade att blunda på den tiden. och att kröka på golvet?

summerthoughts

jag längtar till sommarn. har redan bestämt att en av mina sommarkvällar ska se ut såhär:

grill,vattenpipa,alkohol,fina människor,kamera,spel och nattbad - hur jävla mys?

en vecka kvar





turkiet sommar 2009

idag är det en vecka kvar tills jag och philip + familj åker till turkiet!!


uäk

inatt klockan fem vaknade jag av att mådde panik-illa, sprang in på toan men spydde inget. nu mår jag också illa så tänker hoppa i säng. hoppas det inte upprepar sig inatt med. puss och kram

say my name

Destiny's Child – Say My Name

SERIÖST, kom att tänka på den låten helt random, åh!

bikbok

inte bara ginatricot, utan nu också bikbok. otrolig förbättring med tanke på deras förra design som var åt helvete. najs

220510

dålig upd. jag vet men orkar inte just nu.  efter skolan ska jag & j till tuna park - är så jävla shoppingsugen. har dock redan inhandlat ett par gladiatorskor (!) idag, fotar väl nån gång så ni får se :)

btw, lol på vädret kanske?

spegel kanske?



jag är jättesur! (och bajsnödig som ni kan se på bild 2) det liksom står inristat M.E.N.S i min panna fyfan!! ska kutta nån på bussen. (ska åka till min åsna (♥) nu) när jag kommer dit ska jag kolla på dating in the dark duscha och äta och pussas hejdå

jag orkar inte.



hahaha seriöst :(

something new.

gina tricot har fått en ny design på hemsidan. klar förbättring

jag har fått en ny favoritblogg.

14, hur snygg tycker du att du är på en skala 1-10
Svar: 7 (Men jag är supernöjd med mig själv)
jag och j satt och skrattade så magarna vek sig till den här videon seriöst
vill också tipsa om hennes frågestunder.
http://animissen.blogg.se/

LACE.


lite ful humor


im to sexy (8)


INSPO.



onsdag

har idag för första gången i år solat i bara underkläder ute på altanen. jag låg på mitt duntäcke och det var så skönt att jag somnade. har precis käkat carbonara, och nu ligger jag i sängen med min bajskorv snarkandes bredvid mig ♥

lol?

varje gång jag hör eller skriver ordet underbart tänker jag på den här låten HAHAHAAHAHAHHHHHHHAH så jävla ful

hål.


haha seriöst fan vad jag saknar mina perfekta leggins med de perfekta hålen i.  på nyårsafton började vi trasha dom ännu mer på fyllan och sen var det bara att kasta dom, haha FAN.

ser ni? fucking ser ni?



pic ; http://angelicablick.se/

VAD HÄNDE


zebra.

fick hem min beställning från h&m i veckan, och den var så jävla jävla fin, verkligen. men så när jag provade den var överdelen för liten, så deprimerande!!! fan. så det är bara skicka tillbaka skiten

statistik.

på ett sätt känner jag ett obehag i att ha många bloggläsare. jag har aldrig skyltat med min blogg på msn eller liknande. men nu länkade jag för första gången till den på facebook - statistiken ökar just nu. borde jag ångra mig?

hur som helst, sista dagen på lovet städar jag och lyssnar på lars. jag har trots allt ingen jätteångest för imorgon, det är bara tuta&köra. fast fett jobbigt, det är nu jag måste visa att jag kan höja mig i betygen.

upd.

igår blev det fest hos björn och idag känner jag mig inte alls så bakis - hur skönt som helst. det var mycket trevligt igår trots allt och det finns bilder/lägger upp några lite senare puss

-


/ till bara fötter, vågigt mörkt och långt hår och ett par jeansshorts en skön sommarkväll

random.

- min vardag är för tillfället relativt tråkig, därmed bloggen likaså
- jag uppmanar alla att spela monopol, jag är hur som helst beroende
- David Guetta – Memories (Featuring Kid Cudi) sjukt bra partylåt
- tre veckor kvar till turkiet

HAHAHA.

Saint Angelina i farten igen!
började asflabba direkt när jag såg bilden. min blick drogs till tanten till höger som ser ut som E.T!!! HAHAHA!! omg dör

jag dör.

okej, den här kvällen är fan too lame. det enda jag gör är liksom att tänka på min finne som sitter under näsan och gör jätteont.

stödhjul?

idag ska jag för första gången i år cykla. vårtecken till max. pappa slängde ur sig "kommer du ihåg hur man gör då? ska jag montera dit stödhjul?" - jag överväger tamefan om det skulle behövas. var ju en evighet sen jag satt på en cykel nu.

vi föddes retarded.



eskilstuna med stina och jessica igår var mysigt med bland annat kinamat (tusen klubbor) och mongoliddans på carlings. jag tycker om er flickor ♥

update

okej, nu är min laddare till datorn TOTALT pajjko. så jag kan inte använda min dator. gick därför upp till pappa idag för att få tillgång till en dator. idag,onsdag ska jag göra ingenting.


texten.


påskdagen.

vaknat upp med sol som lyser in genom fönsterna så det blir så varmt att man dör. så underbart att våren äntligen är här och då med sol och plusgrader, inte bara att det inte snöar mer. idag firar vi våra tre månader tillsammans på påskdagen! ska till philip och äta påskmiddag, jag tycker påsken är mysig! 

hoppas ni får en mysig lördag, puss & kram så hörs vi

he-he-he-he-he.

hahahaha okej, ang. förra inlägget - forget about it. vi kunde inte hålla oss i mer än två timmar utan att vi båda mådde psykiskt dåligt. så ja. fail på dagens aprilskämt :)
philip lyckas alltid på bild <3

.

okej, jag vill inte ha en enda jävla kommentar om det här nu. berättar mer när jag orkar. nu ska jag gå och dö eller nåt hejs

RSS 2.0