2012.05.10


Vilka är dina favoritbloggar?

Angelica Blick, Victoria Törnegren, Stina Öberg, Elin Wahlberg & Linda Svensson.

Vilket är ditt favoritplagg?

Mina svarta dr denim jeans & mina svarta låga conva. Tråkigt, men de saker jag använder mest.

Beskriv vad kärlek är för dig!

Kärlek för mig är när hjärtat talar och man trots utomstående aspekter följer det. Kärlek är när hjärtat slår ett extra slag i tanken eller i närheten av någon annan, och när man känner att man kan klara av allt så länge man har varandra. Och hur mycket man än får, vill man ha mer. Och mer.

Vad ska du ha på dig sommar 2012?

I sommar bär jag vitt på vitt, både hög & låg midja, basplagg med fokus på modell & passform och långklänning/långkjol.

Vad gör du för att må bra?

Jag dricker kaffe, tar en sovmorgon, solar, tränar, umgås med fina människor som får mig skratta, äter god mat, festar och shoppar. För att bara nämna lite.

Vad är den bästa accessoaren?

Eftersom jag inte är mycket för accessoarer måste jag säga väskan. Fast ett snyggt bälte är inte helt tokigt det heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0