LOVELY LIFE

Åker till ayia napa 20/8 - 27/8. FINT. Sedan, den 30/8 flyttar jag till Gotland, klintehamn för att jobba som barnflicka. Jag ska bo hos en familj och hjälpa till att ta hand om tre supermysiga barn. Två pojkar som är 5, en flicka på 6. Ser verkligen fram emot att åka. Som det ser ut nu kommer jag stanna i alla fall året ut. Längtar så. Blir alldeles upprymd av att inte veta något om hur min framtid ser ut. Nu kastar jag mig ut, och nu kan vad som helst hända.

"Regardless the past, the future is a clean, fresh, wide open slate."

Kommentarer
Postat av: Lisen

Gud vad spännande med barnflicka! Hur fick du kontakt med den familjen? :) Gotland är ju verkligen hur mysigt som helst. Lycka till :)

2012-08-18 @ 15:07:38
Postat av: malin

du kommer fortsätta blogga trots att du flyttar osv va? din blogg är så sjukt jävla najs haha läst den hur länge som helst:)

2012-08-18 @ 16:51:05
Postat av: sofia öberg

Lisen: Det var min faster som ringde mig och sa att hon kände en som behövde barnflicka och att hon kom å tänka på mig. Helt sjukt mycket bananskal. Jag nappade direkt. Tack så mycket!

2012-08-19 @ 19:59:21
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/
Postat av: sofia öberg

Malin: Jag vet inte riktigt hur det blir med bloggandet, har inte direkt motivation just nu och inte haft på ett tag heller. Men visst, något inlägg då och då tror jag verkligen kommer komma upp. Haha kul att höra:)

2012-08-19 @ 20:00:48
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0