day 2, gotland

Jag anlände igår vid 14-tiden till Visby hamn där Jeanette hämtade upp mig. Numera bor jag i en villa i Klintehamn med mamma Jeanette, pappa Leif, tvillingpojkarna Hannes & Frej på 5 år samt en liten flicka vid namn Signe som är 6. Till en början var ungarna blyga och det var knappt så de vågade möta min blick. Men efter att jag gett dem varsin Tom&Jerry godispåse i kombination med att de upptäckte hur roligt det var att rida på min rygg eller hänga upp och ner blev vi helt plötsligt bästisar, allihopa. Nu får jag inte en ledig stund. Alla tre var starkt bestämda att de skulle sova med mig inatt. Att pussa mig på kinden och slå mig på rumpan är omtyckt. (speciellt av pojkarna..) De är snabba med att paxa plats bredvid mig vid matbordet, och sitter gärna i mitt knä när vi väl slagit oss ned för att äta. Jag har frågat föräldrarna om jag får publicera bilder på barnen och ja, det får jag. Jag kommer se till att blogga regelbundet och ni kommer få se bilder framöver! 

Klintehamn är superlitet. Gångavstånd till allt. 3 min till Signes skola, 5 min till pojkarnas dagis. 2 min till Ica. Jag blev väckt 06.30 i morse av att barnen hoppade på mig. Ville typ...dö. Gick med Signe till förskolan i spöregnet. Ska hämta henne klockan 13 igen, då ska vi gå och handla inför fredagsmyset. Jag blir själv med barnen ikväll. Update u later. 
Trackback
RSS 2.0