okt. 26, 2013

Älskade Adrienne ska sluta hos oss, därför blev det en supermysig middag tillsammans fredag kväll. God mat, trevligt umgänge och måste säga att jag är uppriktigt ledsen att hon lämnar oss, verkligen en supertjej i vårat team. LYCKA TILL GIRL! ♥ Kvällen avslutades i alla fall med att jag fick krypa upp i min älsklings famn, gud så man uppskattar det när man inte varit där på ett tag. Idag = trött tjej på jobbet. Nu ligger jag utslagen i soffan, börjar dock klia lite i alkoholistfingrarna känner jag. HAHA. Fy. Nä men, kanske blir ett glas vin med kära Emma. Får se hur det blir. Ska hoppa in i duschen i alla fall. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeeey sexiladeeeh

2013-10-31 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0